کرمانشاه- مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: انتخابات هیئت‌های ورزشی کرمانشاه بدون هیچگونه دخالتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حاتمی ظهر شنبه در نشست خبری، اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت در حوزه ورزش کار سنگینی است اما نقدی که باعث رشد و پیشرفت باشد نقد سازنده است که ما نسبت به آن استقبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالات و انتقادات برخی از اصحاب رسانه در حوزه ورزش و جوانان، افزود: استان کرمانشاه در حوزه ورزش دارای چالش و عقب‌ماندگی هایی است که در این راستا همه باید برای جبران این کاستی‌ها و نیز پیشرفت، توسعه و رشد جامعه ورزشی این استان تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای فعالیت خود تاکنون برای خدمت به مردم و جامعه هدف مورد نظر خود تلاش صورت گرفته و به همین منظور برای رفع مشکلات و بررسی نقاط ضعف موجود در نشست‌های متعدد تدابیر لازم برنامه‌های منسجم صورت گرفت است.

حاتمی با اشاره به عملکرد هیئت های ورزشی در استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: بر اساس چارچوب کلی ارائه شده از سوی وزارت ورزش و جوانان ارزیابی هیئت‌ها بر اساس آیتم‌های ۱۰ گانه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: معیارهای مشخص شده‌ای که به صورت عدالت محور تدوین شده که بر این اساس در صورتی که هیأتی در ارائه برنامه‌های خود عملکرد خوبی داشته باشد حمایت و تقویت خواهد شد در غیر این صورت با هیأت‌های ضعیفی که عملکرد خوبی نداشته باشند پس از ۲ بار اخطار با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اشاره به اینکه در انتخابات هیأت آن هیچ‌گونه دخالتی صورت نمی‌گیرد، گفت: انتخابات هیأت‌ها طبق اساس‌نامه ارائه شده و به دور از هرگونه دخالتی دنبال می‌شود و با بررسی‌های عادلانه سعی می‌کنیم و پس از انجام حراست و افرادی سرکار بیایند که برای پیشرفت حرکت کنند و منفعل و ضعیف نباشند.

وی در پایان با اشاره به کمبود اعتبارات حوزه ورزش و جوانان استان کرمانشاه با وجود ۸۳ هزار ورزشکار، افزود: رویکرد مورد نظر در حوزه ورزش و جوانان رویکردی فرهنگی ورزشی بوده و همراه با آن با وجود کمبود اعتبارات تا حد توان از ورزشکاران و قهرمانان حمایت صورت می‌گیرد اما برای حمایت‌های بیشتر نیازمند اسپانسر و حمایت‌ها خارج از مجموعه خواهیم بود.