کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان در روز طبیعت، گفت: هوای کرمانشاه امروز صاف و آفتابی است.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه امروز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین سرمای هوا طی این مدت نیز تداوم داشته و کمینه دمای هوا در بامداد امروز به طور غالب در مناطق معتدل استان به یک تا سه درجه و در مناطق سردسیر به سه تا ۶ درجه زیر صفر کاهش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط از دوشنبه تا چهارشنبه روند افزایش دما و در بعضی ساعات وزش باد و افزایش ابر مهمترین پدیده‌های قابل ذکر برای جو استان خواهند بود.

دولتشاهی بیان کرد: در بامداد دوشنبه هرچند از سرمای هوا کاسته خواهد شد اما همچنان در برخی نقاط سرد و معتدل شاهد کاهش دما به کمتر از صفر درجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ادامه هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه با تضعیف شرایط پایدار علاوه بر توقف روند افزایشی دما، ابرناکی آسمان و وزش باد، ممکن است در بعضی ساعات روز پنجشنبه شاهد رگبارهای پراکنده‌ای نیز در برخی نقاط استان باشیم.