شیراز- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: فجر دارای شرایط تاکتیکی خوبی است و امیدواریم با حمایت هواداران تیم استقلال ملاثانی را شکست دهیم.

مهدی رجب زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان باید به مصاف استقلال ملاثانی برود و با توجه به تمرین‌هایی که طی یک هفته گذشته انجام شده فجر آماده بازی با این تیم است.

وی ادامه داد: شرایط تیم برای حضور در این مسابقه بسیار خوب است و با توجه به نتیجه‌ای که هفته قبل گرفته شد امید است بتوانیم در این بازی هم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

رجب زاده در خصوص تیم استقلال ملأ ثانی نیز بیان کرد: تیم استقلال ملأ ثانی از جمله تیم‌های خوب در لیگ دسته یک فوتبال کشور بوده و تاکنون نتایج خوبی هم کسب کرده اما برای دستیابی به لیگ برتر باید از تمامی تیم‌ها امتیاز کسب کنم تا مسیر صعود به لیگ برتر برای فجر شهید سپاسی شیراز هموارتر باشد.

به گفته او شرایط تاکتیکی تیم فجر شهید سپاسی در وضعیت مطلوبی قرار گرفته و امید است با حمایت طرفداران تیم فجر شهید سپاسی شیراز تیم در جایگاه خوبی در انتهای فصل قرار بگیرد.

گفتنی است تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم استقلال ملاثانی خواهد رفت.