تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۹ شهر استان خبر داد و گفت: شعار روز جهانی قدس امسال «فلسطین محور جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری انتفاضه و قدس استان تهران که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری‌های صمیمانه دستگاه‌های استان در برگزاری مراسم دینی و انقلابی اظهار داشت: شعار روز جهانی قدس امسال «فلسطین محور جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در درون سرزمین‌های اشغالی گفت: تمام قرائن و نشانه‌ها حاکی از آن است که رژیم غاصب صهیونیستی به فروپاشی خود نزدیکتر شده و به همین خاطر اهمیت روز قدس امسال بیشتر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، بهره مندی از ظرفیت شب های قدر جهت روشنگری و جهاد تبیین توسط خطبا و مداحان، برپایی غرفه‌های مناسب در مسیر راهپیمایی، تولید محتواهای مناسب جهت فضای مجازی، تبلیغات مناسب شهری، استفاده از ظرفیت کودکان جهت همراهی با کودکان فلسطینی، استفاده از تصاویر شهدای انتفاضه و قدس، پویش‌های مختلف، آدمک سازی و هشتک گزاری در فضای رسانه‌ای را از جمله برنامه‌های اجرایی در روز قدس ذکر کرد.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۳۹ شهر و بخش استان خاطرنشان کرد: در تهران راهپیمایی از مسیرهای تعیین شده به سوی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی از مردم شهید پرور و انقلابی استان تهران درخواست کرد مانند همیشه با خلق حماسه‌ای دیگر ضمن اظهار همراهی و همدردی با ملت فلسطین جنایات رژیم موقت و غاصب اسرائیل را محکوم کنند.