زاهدان- مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۸ هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان سطح استان خبر داد.

غلامرضا ملایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: همواره گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، به صورت آتش به اختیار پا در عرصه خدمت رسانی می‌گذارند و این موضوع بارها در عرصه‌های مختلف به اثبات رسیده است.

وی اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، در قبل از آغاز ماه میهمانی خدا سه هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی و ‏در حین ماه مبارک رمضان نیز تاکنون ۳۴ هزار و ۷۰۰ بسته کمک معیشتی به صورت سازمانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی تحت پوشش بسیج سازندگی نیز با کمک خیرین به صورت آتش به اختیار، تعداد قابل توجهی بسته کمک معیشتی تهیه و در حال توزیع در بین نیازمندان و ایتام سطح استان هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان اظهار کرد: توزیع آرد بین عشایر و روستاییان نیز در دستور کار بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی تحت پوشش این نهاد قرار دارد که تاکنون ۳۰۰ کیسه در شهرستان هامون قبل از سال توزیع شده و یکصد بسته دیگر نیز در ماه مبارک رمضان با حفظ شأن و کرامت افراد، بین آنان توزیع ‏خواهد شد.‏

وی با اشاره به اینکه یکی از سنت‌های حسنه در ماه مبارک ‏رمضان افطاری دادن است، بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، بارها ثابت کردند که برای خدمت به خلق و رفع محرومیت، ‏از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، در لیالی قدر پیش رو نسبت پخت و توزیع غذای نذری و اطعام نیازمندان با ‏مشارکت گروه‌های جهادی و مردم متدین اقداماتی در دستور کار قرار دارد.‏