ملارد- فرماندار ملارد با اشاره به اینکه بسیج ادارات می تواند نقش موثری در جلوگیری از فساد و رانت داشته باشد، گفت: زمینه ارتقای حجاب و عفاف در سطح ملارد با کارهای فرهنگی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کریمی ظهر پنجشنبه در نشستی که با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات این ملارد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با تبریک سال نو و تاکید بر نقش و کارکردهای بسیج در ادارات اظهار داشت: بسیج می‌تواند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جهت تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم به ارائه خدمت خالصانه بپردازد.

کریمی با تاکید بر تلاش مدیران و کارکنان ادارات شهرستان برای تکریم و جلب رضایت مردم گفت: نحوه و کیفیت خدمات ارائه شده باید به گونه‌ای باشد که ارباب رجوع با رضایت و لبخند از ادارات خارج شوند.

وی بر برپایی نماز جماعت در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مدیر و کارمندی که اهل اقامه نماز است، در کار کم نمی‌گذارد، وجدان کاری دارد و سعی می‌کند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد، تصریح کرد: لازم است تا با انجام کارهای فرهنگی زمینه ارتقا حجاب و عفاف در سطح شهرستان ارتقا پیدا کند.