قزوین- امام جمعه شال گفت: اگر مدیری نمی‌تواند از ظرفیت مردمی استفاده کند نباید در مسئولیت بماند و باید از مدیرانی استفاده شود که به استفاده از مردم معتقد باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال با اشاره به فرارسیدن شب قدر اظهار کرد: شب قدر شب ولایت است، چرا که قرآن در شب قدر بر قلب نازنین ولی خدا نازل شد.

وی افزود: تقدیرات عالم نیز هر ساله در این شب به ولی خدا عرضه می‌شود و به وسیله ایشان به مرحله اجرا می‌رسد و هرفیضی نیز از طریق ایشان به مخلوقات می‌رسد.

امام جمعه شال بیان کرد: فاطمه زهرا (س) به عنوان حقیقت شب قدر معرفی شده است لذا توسل و توجه به ایشان و یاد او در این شب‌ها انسان مؤمن را به درک فیض این شب نائل می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام عنوان کرد: تحقق شعار سال نیازمند دخالت مردم در امور مخصوصاً اقتصاد است.

امام جمعه شال تاکید کرد: اگر مدیری نمی‌تواند از ظرفیت مردمی استفاده کند نباید در مسئولیت بماند و باید از مدیرانی استفاده شود که به استفاده از مردم معتقد باشند.

وی با اشاره به موضوع حجاب بیان کرد: منظور مقام معظم رهبری از اینکه کشف حجاب حرام سیاسی است، این است که کشف حجاب ابزاری برای ضربه زدن دشمن به نظام است.

حجت الاسلام باقری در پایان یادآور شد: اگر برنامه دشمن در حوزه حجاب برای بانوان تبیین شود بدون شک آنها نیز از بدحجابی پرهیز و اجتناب خواهند کرد.