اردبیل- مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مصلای امام خمینی(ره) همزمان با شب‌های قدر همچون سال های گذشته با تدارکات ویژه میزبان میهمانان خواهد بود.

فرشاد فردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با عنایت به لزوم بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و اشتیاق میهمانان ضیافت الهی، مصلای امام خمینی (ره) اردبیل همزمان با شب‌های قدر همچون سال‌های گذشته با تدارکات ویژه میزبان میهمانان خواهد بود.

وی افزود: مراسم احیای شب‌های پرفضیلت قدر از ساعت ۲۲ به دنبال اقامه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله عاملی در محل مصلی آغاز می‌شود و سخنرانی نماینده ولی فقیه در ساعت ۲۲:۴۵ و هم چنین احیا شب‌های قدر توسط معظم له حوالی نیمه شب خواهد بود.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل بیان کرد: همچنین قرار است این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان، همچنین شبکه‌های مجازی پخش شود که مؤمنان و روزه داران مستقر در منازل نیز می‌توانند از برنامه‌های این شب‌های معنوی و پرفضیلت استفاده کنند.

فردی خاطرنشان کرد: تمهید مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین توسط اتوبوس‌های شهرداری از ساعت ۲۱ از محل میادین اصلی شهر انجام پذیرفته است.