بوشهر- امام جمعه دیلم گفت: در برهه کنونی رسالت مهم بر گردن ما به عنوان یک مسئول این است که باید زمینه موفقیت فرزندانمان را در کنکور و آینده تحصیلی فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و کنکور ضمن مهم و ارزشمند دانستن تحصیل و کنکور گفت: توجه به کنکور و تقویت دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری یک ضرورت است و باید در این زمینه کار شود.

امام‌جمعه شهرستان دیلم افزود: در برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی باید از ظرفیت دبیران بومی استفاده کنیم و به آنها میدان دهیم تا احساس سرخوردگی در آنها بوجود نیاید.

وی به ارزش علم و تحصیل اشاره کرد و ادامه داد: انسان تحصیل کرده و آگاه قطعاً ارزش بیشتری در جامعه دارند.

اسدی گفت: رسالت مهمی که امروزه بر گردن ما به عنوان یک مسئول این است که باید زمینه موفقیت فرزندانمان را در کنکور و آینده تحصیلی که به نوعی محلی برای آغاز یک هدف ارزشمند است فراهم سازیم.

امام‌جمعه شهرستان دیلم تاکید کرد: باید با یک برنامه‌ریزی مدون جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد در مدارس و نسبت به اختصاصی کار کردن تقویت آنها به صورت ویژه‌تر اقدام شود.

ضرورت همکاری همه مسئولان برای نتیجه گیری مطلوب در کنکور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تقدیر از حمایت مجموعه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: برای نتیجه‌گیری مطلوب در زمینه کنکور نیاز به یاری مسئولین و اولیا در زمینه مالی داریم چرا که بحث مالی از مسائل مهم است.

حسین رمضانی گفت: نتیجه‌گیری در کنکور روندی طولانی و هزینه‌بر است و می‌طلبد با توجه به هزینه‌های زیاد، اولیا و مسئولین بیشتر در امور هزینه‌ای کمک حال آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: در بحث کنکور و تقویت بنیه علمی کارهای خوبی از جمله برگزاری کلاس‌های تقویت‌بنیه علمی و کنکور، حضور مشاورین ارشد استان و … انجام و یا در حال انجام است که امید داریم باعث نتیجه‌گیری مطلوب شود.