معاون پژوهشی وزارت علوم اعلام کرد: همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی به منظور افزایش توانمندی و مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر پیمان صالحی اظهار داشت: همایش ملی مهارت‌افزایی با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه ای، سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و برخی دیگر از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و با هدف تقویت مهارت دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور همه جانبه مراکز علمی و اجرایی در این همایش می تواند زمینه‌ساز همکاری و بهبود و ارتقاء توانمندی های شغلی دانشجویان و اثربخشی آنها در محیط کار باشد گفت: یکی از اهداف همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور، معرفی و مستندسازی تجارب برتر در زمینه مهارت افزایی و هدایت شغلی است.

صالحی گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی موجب شناسایی ظرفیت های بازار کار و اولویت بندی آنها و انطباق برنامه‌های درسی با نیاز بازار کار است.

صالحی در پایان اظهار داشت: ایده‌های نوین و برگزیده در این همایش می‌تواند موجب بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی در جهت افزایش مهارتهای عمومی و تخصصی دانشجویان شود.

تلفن : ۸۲۲۳۳۵۷۱-۰۲۱
آدرس ایمیل: industry@msrt.ir
اطلاعات بیشتر در سایت: https://b۲n.ir/saajed

لازم به ذکر است علاقه مندان تا ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برای ارسال ایده به دبیرخانه همایش ملی مهارت افزایی مهلت دارند. علاقه مندان به ارسال ایده می توانند فرمت مربوطه را از سایت همایش دانلود کنید.