رباط کریم- امام جمعه پرند گفت: جبهه انقلاب با تهاجم فرهنگی دشمن در حوزه حجاب و عفاف مبارزه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی عصر یکشنبه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ۱۴۰۲ شهر پرند که با حضور امید احمدی فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه شهر پرند برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهر با اشاره به موضوع مهم عفاف و حجاب گفت: دشمن بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حال تهاجم جنگ فرهنگی است.

امام جمعه پرند عنوان داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید در برابر دشمن ایستادگی کرد و جبهه انقلاب باید با این تهاجم مبارزه کند و بتواند آموزش‌هایی بدهد که به خوبی در برابر ضربات دشمن ایستادگی کرد.

کاظمی در ادامه خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شد و اظهار داشت: مردم شهر پرند با حضور پرشور و ولایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان ثابت کردند همیشه همراه نظام و رهبر عزیزمان هستند و با حضور پرشور تر در راهپیمایی روز جهانی قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کنند.

وی در رابطه با موضوع جشن بزرگ روزه اولی‌ها در پرند گفتند: انشاالله یک جشن بزرگ افطار روزه اولی‌ها تا آخر ماه مبارک رمضان در شهر پرند برای دختران و پسران روزه اولی برگزار می‌شود.