اشتهارد- فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای مصوبات صادره به منظور رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مأموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بازدید از ۸۵ واحد صنفی این شهرستان طی دو هفته گذشته، تصریح کرد: در این طرح ۳ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمب و به ۲۰ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب و ۸ واحد صنفی دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی اشتهارد با تشکر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

کاهش سرقت در طرح نوروزی اشتهارد

وی همچنین بیان کرد: پیش از آغاز سال نو، مأموریت‌های گسترده پلیس همزمان با سراسر کشور تحت عنوان طرح نوروزی به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ما می‌باشد و اجازه نخواهیم داد کسی آن را به مخاطره بیندازد، گفت: در تعطیلات نوروزی با تلاشی مضاعف و با بهره مندی از گشت‌های محسوس و نامحسوس تلاش کردیم که امنیت و آرامش شهروندان این شهرستان را تأمین کنیم.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه آمار سرقت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش وقوع ۱۲ درصدی و افزایش ۵۷ درصدی کشفیات را نشان می‌دهد، بیان کرد: دستگیری سارقان نیز در این شهرستان ۵۰ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی، پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش سرقت، برقراری امنیت و ارائه خدمات انتظامی را از مهمترین اهداف اساسی در طرح نوروزی ۱۴۰۲ برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، لازم و مستمر امنیت مطلوب را تأمین کنیم.

سرهنگ عزیزی در پایان بر تشدید اقدامات انتظامی در راستای برخورد با سارقان، لزوم هوشیاری و رعایت حقوق شهروندی در انجام مأموریت‌ها تاکید کرد.