بیرجند_ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از توزیع هفت هزار و ۱۱ سبد کالا و ۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبداللهی شب گذشته در بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی مسجد محمد رسول‌الله بیرجند بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۷۹ هزار و ۳۵ پرس غذای گرم و افطاری ساده به ارزش ۷۴ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال و ۷ هزار و ۱۱ سبد کالا به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در قالب اطعام مهدوی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته طرح افطاری ساده اجرا شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه‌ی اطعام در جامعه، مردمی سازی اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی و تلاش برای افزایش روحیه ایثار، مواسات و هم دلی در جامعه است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به دعوت از مردم نوع‌دوست و خیر برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در کمک به ایتام و خانواده‌های محروم تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* می‌توانند کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.