بوشهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: در سال گذشته واگذاری زمین به خانواده شهدای استان بوشهر چند برابر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت‌الله غلامپور صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف از همه ظرفیت‌ها و ابزار استفاده می‌شود.

وی ضمن تسلیت شهادت امیرالمومنین (ع) اضافه کرد: در سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فعالت خود را نسبت به خانواده شهدا چند برابر کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: افزایش حق پرستاری‌ها و برگزاری کمیسیون‌های پزشکی که یکی از بی‌سابقه ترین های در طول خدمت بنیاد شهید بود در سال گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: پرداخت وام‌ها و واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا یکی دیگر از فعالیت‌های بود که در سال گذشته چند برابر شد و تا آنجای که قانون به ما اجازه داد توانستیم گوشه‌ای از مشکلات جامعه هدف را رفع کنیم.

غلامپور بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ حدود چهار هزار و ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا به صورت حضوری توسط استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی صورت گرفته و از وضعیت این عزیزان جویا شده و مشکلاتی را که در توان هر مجموعه‌ای بوده رفع کردند.