یاسوج_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد خاضع ظهر سه شنبه در دومین نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، افزود: وضعیت رژیم صهیونیستی در برهه کنونی به اذعان خود صهیونیست‌ها بحرانی است و این رژیم در لبه پرتگاه و فروپاشی قرار دارد.

وی ابراز داشت: رصد تحولات منطقه و شرایط وخیم داخلی اسرائیل، بیانگر نزدیک بودن فروپاشی لانه عنکبوت است.

خاضع گفت: اسرائیل عامل شرارت در منطقه است و این رژیم مسئول تمامی بحران‌هایی است که در منطقه بوجود آمده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: این روزها و هفته‌ها شاهد اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی هستیم.

وی ابراز داشت: جنایات اخیر رژیم جلاد و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت قبله اول مسلمین جهان و حمله به معتکفین و نمازگزاران روزه دار در ماه مبارک رمضان خشم مردم مظلوم فلسطین را در پی داشته که شاهد واکنش شجاعانه گروه‌های مقاومت و حضور شهادت طلبانه جوانان مؤمن و شجاع فلسطینی بودیم.

خاضع گفت: در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم و متأسفانه بیش از هفتاد سال از تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی و آوارگی مردم مظلوم فلسطین و اشغال سرزمین آنها می‌گذرد.

خاضع با بیان اینکه در طول این چند دهه، رژیم منحوس و غاصب اشغالگر با حمایت‌های همه جانبه کشورهای غربی، وحشیانه‌ترین و فجیع‌ترین جنایت‌ها را علیه این مردم مظلوم و بی دفاع مرتکب شده است، گفت: مجامع بین‌المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر، هیچ‌گونه اقدام مؤثر و بازدارنده‌ای علیه این رژیم غاصب انجام ندادند، بلکه با سکوت خود، خوی وحشی‌گری این رژیم کودک کش را تقویت و حمایت کردند.

خاضع خاطرنشان کرد: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی دائماً مرتکب جنایات جنگی علیه فلسطینی‌ها می‌شود و زمانی که فلسطینی‌ها مقابله به مثل کرده و اقدام به شلیک به سمت نیروهای نظامی و تروریست اسرائیلی کنند، تروریست خوانده می‌شوند.

وی ابراز داشت: تروریسم واقعی خود اسرائیل است و فلسطینیان بی‌گناه توسط اسرائیل قتل عام می‌شوند و مردم فلسطین حق دارند از تجهیزات خود علیه اسرائیل اشغالگر استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: ان شاءالله همه نهادها و سازمان‌ها کمال استفاده و بهره گیری را از ظرفیت شب‌های قدر، جهت اطلاع رسانی و بسترسازی حضور حماسی مردم مؤمن و ولایتمدار در یوم الله جهانی قدس و حمایت از انتفاضه و مقاومت مدافعان قبله اول مسلمین و شهدای مظلوم و بی دفاع سرزمین اشغال شده قدس عزیز انجام دهند.