کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان، گفت: روز قدس مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان می‌رساند.

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس به ما یادآوری می‌کند که دفاع از جان و مال و آبروی مسلمین وظیفه همه مسلمانان است و در این روز باید با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان برسانیم.

وی افزود: در هر جای عالم اگر مسلمانی مورد آزار و شکنجه قرار گیرد یا از خانه و کاشانه خود رانده شود واجب است بر تمامی مسلمانان که از آنان در مقابل کفار دفاع کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: همانطور که می‌دانیم قریب بر ۸۰ سال است که ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین در اسارت صهیونیسم غاصب قرار گرفته و به علت آن عدم اتحاد مسلمین است.

مرادی تاکید کرد: بر ما واجب است با مال و جان و قلم و قدم و رسانه و راهپیمایی و هر وسیله ممکن از آرمان ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت روز جهانی قدس در این است ندای مظلومان فلسطینی برادران و و خوهرانمان را به گوش آزادگان جهان برسانیم و بتوانیم شاهد آزادی قدس شریف و مردم عزیز فلسطین از دست رژیم غاصب و نامشروع و این غده سرطانی باشیم.