همدان_معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان ملایر گفت: روز قدس، روز ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی و روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

حسین فارسی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهرستان ملایر برای حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که اقدامات تحریک‌آمیز و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع #فلسطین، همچنان ادامه دارد و با هتک حرمت علیه آرمان‌های مسلمانان جهان و کشتار مردم، جنایت دیگری را علیه بشریت مرتکب می‌شوند.

وی بیان کرد: امسال اهمیت روز قدس بیشتر از هر زمان دیگری است و باید همراه با جهان اسلام قدرتمندانه به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابیم.

فارسی گفت: لازم است همه اقشار مختلف مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ملایر، کسبه، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و دانشجویان و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی این شهرستان برای حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌های رژیم غاصب صهیونیستی، حضور آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی-قدس و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب است. تصریح کرد: مراسم راهپیمایی امسال در شهرستان ملایر از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۲۵ فروردین از مقابل شهرداری ملایر به سمت مصلی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود و سخنران این مراسم علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان است.