ساری- رئیس بازرسی نیروهای مسلح با بیان این که طبق فرمایش بنیانگذار انقلاب، آمریکا ببر کاغذی است، گفت: این قدرت پوشالی و کاغذی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدجعفر اسدی در مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه در این عالم هیچ انسانی بی ولی نیست، یادآور شد: همه انسان‌ها دارای ولی هستند و خداوند وعده داد که انسان را از تاریکی به نور هدایت کند.

وی با بیان اینکه انسان نیازمند شناخت دوست و دشمن است، یادآور شد: قلب انسان نیازمند نور است و خداوند تبارک و تعالی ما را به سمت نور هدایت می‌کند و حضرت امام راحل نیز در آن نور قرار گرفته است استکبار و شیطان بزرگ را یک ببر کاغذی دیده است.

سردار اسدی ادامه داد: سردار سلیمانی شاگرد حضرت امام راحل به آمریکا و ترامپ قمارباز پیام داد که من برای شما بس هستم و این نشان از بصیرت دارد و ما نیز باید بصیرت پیدا کنیم و بدانیم تا وقتی که دستمان به دامن اهل بیت باشد شیاطین هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به جانفشانی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: لشکر ۲۵ کربلا حماسه آفرینی‌های زیادی را در این دوران داشته است و شاهد آن بودم که جوانان این دیار در دفاع از حرم در خان طومان و حلب حماسه آفریدند.

سردار اسدی با بیان اینکه زیر سایه ولایت فقیه هستیم و گوش و چشم من به دست و فرمان ولی فقیه است یادآور شد، افزود: متأسفانه برخی‌ها توصیه می‌کنند که برای راحت زندگی کردن باید به شیطان بزرگ کنار بیاییم درحالی که در سایه ولایت بودن رمز رستگاری و پیروزی است.