قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: تمام نهادها و فعالان فرهنگی از جمله صداوسیما و هنرمندان باید در راستای تحقق امر عفاف و حجاب، فعالیت‌های اقناعی و روشنگری بر مبنای جهاد تبیین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا با اشاره به فرارسیدن روز قدس اظهار کرد: نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس باعث شد مسئله فلسطین به اصلی ترین مسئله جهان اسلام تبدیل شود.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن و سنت انبیا و ائمه معصومین، مقابله با تهدید و ارعاب دشمن و دفاع از مظلوم وظیفه‌ای همگانی است و جهان اسلام باید به این توصیه الهی توجه داشته باشد.

امام جمعه بویین زهرا بیان کرد: روز قدس کلید قیام جهانی علیه استکبار و اسم رمز انقلاب جهانی علیه صهیونیسم بین المللی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی انتقادات نسبت به وضعیت بد حجاب در جامعه اظهار کرد: عفاف و حجاب به عنوان یک امر اجتماعی در جامعه اسلامی است که باید مسیر تحقق آن به درستی طی شود.

حجت‌الاسلام رضوانی تاکید کرد: تمام نهادها و فعالان فرهنگی از جمله صداوسیما و هنرمندان باید در راستای تحقق امر عفاف و حجاب، فعالیت‌های اقناعی و روشنگری بر مبنای جهاد تبیین داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه هیمنه آمریکا در زمینه اقتصادی نیز در حال شکسته شدن است، یادآور شد: حذف دلار از مبادلات جهانی به یک مسئله مهم روز جهان تبدیل شده و مورد استقبال دولت‌ها قرار گرفته است.