اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بالندگی و زنده بودن آرمان های انقلاب در حمایت از فلسطین دارد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز قدس وحدت آفرین برای امت‌های اسلامی است و امروز مردم ایران با حضور میلیونی خود بار دیگر وحدت، اقتدار و انسجام خود در برابر دفاع از مظلومین و دوری جستن از ظالمین را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مهمترین پیام حضور باشکوه مردم ایران را وفاداری به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب خواند و افزود: ملت ایران بار دیگر وفاداری خود را با حماسه امروز به رخ جهانیان کشاند و این ملت علیرغم همه توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان وفادار است و مستحکم به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی پیام دیگر راهپیمایی باعظمت روز قدس را وحدت و انسجام و دفاع همه‌جانبه از ملت مظلوم و آمادگی برای حمایت همه‌جانبه از قدس و فلسطین خواند و گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از بالندگی و زنده بودن آرمان‌های انقلاب در حمایت از آرمان فلسطین دارد.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: جنایات وحشیانه صهیونیستی در قدس شریف موجب خشم همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شده و از مجامع بین‌المللی انتظار می‌رود بیش از این به جنایتکاران فرصت درنده‌خویی و جنایت ندهند.