گمیشان- معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا گفت: امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم، اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار محمد قصری بعدازظهر یکشنبه در جمع صمیمی با مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی صیدگاه خواجه نفس اظهارکرد: امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم، اساسی و زیرینایی هر جامعه توسعه یافته‌ای است.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا افزود: پایداری و بقای امنیت در سایه مجاهدت و تلاش حاصل می‌شود و در این میان نقش و اهمیت نیروهایی مرزبانی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: لباس سربازی مقدس‌ترین لباسی است که نیروهای مسلح ایران اسلامی بر تن داشته و با تعهد و مسئولیت پذیری و صرفاً به خاطر جلب رضایت خداوند و خدمت شایسته به مردم گام در عرصه تأمین امنیت و آرامش کشور نهاده اند.

قصری، با بیان اینکه مرزبانان مقتدرانه و با شجاعتی غرورآفرین حافظ کیان ایران اسلامی هستند، اضافه کرد: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته اند.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری فراجا گفت: ماه رمضان فرصتی برای پاکی نفس و نزدیکی به پروردگار بوده و ویژگی‌های بسیاری دارد، شب‌ها و روزهایی که به انسان قدرت می بخشد تا خود را بیابد و در مسیر کمالی خلافت الهی گام بردارد و تا دروازه‌های عبودیت مطلق پیش رود و مظهر ربوبیت الهی شود.

در ابتدای این بازدید سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی، فرمانده مرزبانی استان گلستان طی گزارش ضمن ارائه عملکرد مجموعه مرزبانی استان گفت: تمام راهبردهای ابلاغی فرمانده مرزبانی فراجا در بین کارکنان نهادینه و در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: هوشیاری، آمادگی جسمی، اشراف اطلاعاتی و عملیاتی از بارزترین ویژگی مرزبانان استان گلستان می‌باشد در ارتقای امنیت پایدار منطقه غیر قابل انکار است.