جاجرم - فرماندار جاجرم با تاکید بر لزوم رعایت عفاف و حجاب اسلامی در ادارات گفت: دستگاه‌های فرهنگی نیز مبانی عفاف و حجاب را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی حاج زاده ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان جاجرم در محل فرمانداری ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: خوشبختانه در چند وقت اخیر در سطح شهرستان اقدامات مفیدی در حوزه عفاف و حجاب شکل گرفته است.

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: جلسه شورای اداری با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد و تکالیف دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این حوزه به مدیران دستگاه‌ها متذکر شد.

وی افزود: مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که بنای کار تمامی دستگاه در حوزه عفاف و حجاب است به مدیران ابلاغ شده که این مصوبه باید به صورت ویژه مورد توجه باشد.

حاج زاده تصریح کرد: انتظار از مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار است و مدیران غیر از وظایف ذاتی باید برای دیگر شهرستان‌ها الگو باشند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برنامه‌های مدونی در حوزه عفاف و حجاب داشته باشند و با تبیین مبانی عفاف و حجاب این فرهنگ دینی را در جامعه گسترش دهند.

فرماندار جاجرم افزود: رسانه‌ها نقش قابل توجهی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دارند که باید بیش از پیش توجه ویژه‌ای به بحث عفاف و حجاب داشته باشند و برنامه‌های این حوزه را به صورت گسترده پوشش دهند.