کرج- کارگروه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی در استان البرز با هدف همفکری و برنامه ریزی برای تهیه لباس فرم دانش آموزان این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز بعد از ظهر دوشنبه در اولین کارگروه ساماندهی لباس فرم دانش آموزی در استان البرز که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: هر سال برای سازماندهی و نظارت بر لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی آینده، یک کارگروه تخصصی با عضویت دستگاه‌های اجرایی و اصناف استان در آموزش و پرورش البرز تشکیل می‌شود.

اسماعیل یاری شیرمرد با اشاره به اینکه قبل از سال تحصیلی جدید می‌بایست زمینه تأمین لباس فرم دانش آموزان را در استان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: لباس فرم دانش آموزان در البرز می‌بایست با نگاه رونق تولید و با استفاده از پارچه با کیفیت ایرانی تهیه و دوخت شود.

وی یادآور شد: تهیه این لباس‌ها از طریق انعقاد تفاهم نامه بین انجمن مدرسه و تولید کنندگان مجاز در استان انجام می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش تصریح کرد: این کار مهم با مشارکت آموزش و پرورش، اتحادیه پوشاک و با نظارت استانداری، اداره تعزیرات و اصناف در استان البرز به اجرا در می‌آید.

یاری شیرمرد ادامه داد: برای انجام کیفی لباس فرم دانش آموزان در کنار توجه مدیران مدارس به شیوه نامه لباس فرم دانش آموزی در سال تحصیلی جدید بر اساس زمانبندی و نکاتی که در آن گنجانده می‌شود، نیاز به اقدام به موقع والدین در سفارش لباس فرم برای فرزندانشان نیز داریم.

وی با بیان اینکه دقت در انتخاب الگو و عوامل اجرایی دوخت، رنگ، کیفیت پارچه، دوخت و قیمت مناسب در لباس فرم دانش آموزان استان ضروری است، عنوان کرد: مدیران مدارس برای تهیه لباس فرم دانش آموزان باید با واحدهای تولیدی یا خیاطانی که تأیید می‌شوند، قرار داد منعقد کنند.