رضوانشهر- فرماندار رضوانشهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های عفاف و حجاب گفت: همه صنوف و اتحایه‌های شهرستان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب در واحد صنفی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدنادر صفوی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان رضوانشهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های عفاف و حجاب اظهار کرد: در راستای این امر باید اجرای برنامه‌های بصیرتی و فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار رضوانشهر عنوان کرد: کلیه صنوف و اتحایه‌های شهرستان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب در واحد صنفی هستند.

رعایت عفاف و حجاب واجب دینی است

امام جمعه رضوانشهر نیز در این نشست با بیان اینکه همه ادارات و نهادها ملزم به ایفای نقش خود در موضوع عفاف و حجاب هستند گفت: رعایت عفاف و حجاب به عنوان واجب دینی و اجتماعی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد مهدی نژاد فومنی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: برای ترویج مقوله حجاب باید کار فرهنگی در دستور کار باشد و برای این منظور دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش باید از تمامی ظرفیت‌های خود برای آگاه سازی خانواده‌ها بهره گیرند.