اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی و ارتقای هفت مرکز آزمون آنلاین در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یکی از رویکرد مهم و اولویت‌دار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان راه‌اندازی مراکز آزمون در سطح مراکز آموزشی استان است.

وی عنوان کرد: با توجه به‌ضرورت اجرایی کردن دولت الکترونیک، تسهیل در امور، ارتقای امنیت و سلامت آزمون و کوتاه کردن زمان برگزاری آزمون‌ها سه مرکز آزمون در شهرستان‌های ماهشهر، اندیمشک و آغاجاری راه‌اندازی و به مراکز آزمون آنلاین خوزستان اضافه شد.

ملایی هزاروندی گفت: به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و سرعت بخشی به اجرای فرایند آزمون نیز سایت آزمون آنلاین در شهرستان‌های دزفول، سوسنگرد و شوش ارتقا پیدا کرده و ظرفیت اجرای آزمون در این شهرستان‌ها افزایش پیدا کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: طراحی و برگزاری آزمون‌ها به شکل آنلاین، مزایای قابل‌توجهی دارد که استقبال از آن را کاملاً توجیه می‌کند.

وی گفت: دسترسی جامع به مخاطبان آزمون بدون محدودیت جغرافیایی، کاهش چشم‌گیر هزینه‌های طراحی و برگزاری آزمون تسهیل فرآیند تصحیح و نمره‌دهی آزمون‌های برگزار شده، جلوگیری از گسترش بیماری‌ها از جمله ویروس کرونا و انعطاف‌پذیری بیشتر برای تعیین زمان برگزاری آزمون از جمله مزایای استفاده از آزمون‌های آنلاین به شمار می‌رود.