چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: سپاه نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: روز عید فطر روز بسیار مهمی برای مسلمانان است، چراکه پس از یک ماه روزه، تهجّد و عبادت، برای گرفتن پاداش الهی آماده می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم از زمان تأسیس بیان کرد: سپاه نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است و به همین دلیل نیز دشمنان این نهاد را مورد هجمه قرار داده‌اند تا ابزار قدرت ما را بگیرند.

باید به سمت تحول حرکت کنیم

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه باید به سمت تحول حرکت کنیم تا بتوانیم کشوری آباد و مستقل داشته باشیم، تصریح کرد: محور اصلی سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی به مسئله تحول اختصاص داشت.

وی خاطرنشان کرد: در نظام اداری کاغذبازی‌ها و دیوان‌سالاری‌های زائد و مقرّرات غیر مفید و گاهی مضر نیاز به تحول دارد و باید رفع شود.

محمدی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت‌های خود بنیاد خانواده را هدف قرار داده‌اند تا آن را از بین ببرند، گفت: خانواده بنیادی‌ترین نهاد در جامعه انسانی است که وظیفه تربیت و سازندگی افراد و انسان‌ها را بر عهده دارد.

محققان عامل فروپاشی جوامع غربی را «فروپاشی خانواده» می‌دانند

وی با بیان اینکه جوامع غربی هر روز به سمت تباهی حرکت می‌کنند و ارزش‌های انسانی و الهی را بیشتر زیر پا می‌گذارند، اظهار کرد: محققان عامل فروپاشی جوامع غربی را «فروپاشی خانواده» عنوان کرده است.

امام جمعه چهارباغ متذکر شد: از اجرای قانون عفاف و حجاب توسط فراجا حمایت می‌کنیم و از دیگر دستگاه‌های متولی می‌خواهیم به وظایف قانونی خود عمل کنند.