پیشوا- امام جمعه پیشوا گفت: قیمت کالاهای داخلی نباید وابسته به دلار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پیشوا ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: روز قدس شاهد حضور و برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم بودیم که به نسبت سال‌های قبل افزایش قابل توجهی داشت و از مردم عزیزمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

باقری با اشاره به اینکه معنویت ماه مبارک رمضان می‌تواند در دیگر ایام سال نیز وجود داشته باشد گفت: باید کاری کنیم که تلاوت قرآن، نماز اول وقت و کمک به فقرا در دیگر ایام سال نیز به همین منوال سپری شود.

امام جمعه پیشوا با بیان اینکه ما با دین یهود مشکلی نداریم و احترام برای پیروانش قائل هستیم و همانگونه که به پیامبر اکرم (ص) احترام می‌گذاریم دیگر پیامبران نیز برای ما دارای احترام ویژه ای هستند افزود: مشکل این رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که باید نابود شود و قطعاً آن روز نیز نزدیک است.

وی عنوان داشت: اسرائیل امروز منافع ملی کشور ما را نشانه گرفته است که باید مقابل این رژیم جنایتکار با اقتدار بایستیم و جریان مقاومت با اقتدار مقابل این رژیم جنایتکار مقاومت کرده است و در این ایام نیز حماس و حزب الله و مخصوصاً سید عزیز مقاومت سید حسن نصرالله با اقتدار عمل کردند.

خطیب نماز جمعه پیشوا با اشاره به مسائل اقتصادی گفت: قیمت کالاهای داخلی باید کنترل شود و مانند قیمت خودرو که در این مدت گران شد نباید شاهد این افزایش قیمت باشیم که در این خصوص قیمت‌ها نباید وابسته به دلار باشد و باید آقایی دلار شکسته شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان نیز بیان کرد: پروژه‌های بر زمین مانده دولت در پیشوا به کندی در حال پیشرفت است و خواستار نظارت بیشتر بر پروژه‌های دولت در شهرستان هستیم.