اشتهارد- فرمانده انتظامی اشتهارد از دستگیری دو سارق و یک مالخر اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: در تحقیقات تکمیلی ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی کشف شد.

سرهنگ علی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ ویلاها در سطح شهرستان اشتهارد، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ‌هایی از سارقان رسیده و سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضائی ،۲ سارق و یک مالخر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اشتهارد اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مالخر و معرفی متهمان به مراجع قضائی ادامه داد: از شهروندان در خواست داریم ضمن رعایت هشدارهای پلیسی اماکن خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.