ساری- سرپرست ورزش و جوانان مازندران بر لزوم تقویت ورزش کشتی در استان تاکید کرد و گفت: تجهیزات این رشته در شهرستان ها کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان ظهر پنجشنبه در حاشیه مجمع عمومی انتخابات هیئت کشتی استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: استان مازندران سرشار از نیروی انسانی توانمند در رشته کشتی است و باید قدر این فرصت را غنیمت بشماریم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: رشته کشتی ورزش اول کشور و استان ما است و جور بسیاری از رشته‌های ورزشی کشور را در مسابقات آسیایی و جهانی می‌کشد.

عالیشان ادامه داد: ۷۰ درصد کشتی آزاد و ۴۰ درصد کشتی فرنگی را کشتی گیران مازندرانی تشکیل می‌دهند و این نشان از توانمندی ورزشکاران استان دارند و نگاه ویژه استاندار مازندران به این رشته را باید قدر بدانیم و حمایت‌ها از این رشته ویژه خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: باید کشتی در جای جای استان مازندران تقویت شد و متأسفانه ملزومات این رشته در شهرستان‌ها کافی نیست.

این مسئول ادامه داد: امسال یک سال پرترافیک برای کشتی است و در شهریور مسابقات جهانی و در مهرماه مسابقات آسیایی را خواهیم داشت و باید برای بازی‌های المپیک بازی‌های کسب سهمیه را انجام دهیم که بی شک کشتی‌گیران ما خوش خواهند درخشید.