گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه درمان و سلامت کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی ظهر جمعه در مراسم بهره برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان شهرستان آزادشهر اظهار کرد: در هفته‌های آینده و در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان گلستان ۱۲ پروژه شامل هشت مرکز جامع خدمات سلامت و چهار خانه بهداشت با هزینه پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در روزهای پیش رو و همزمان با هفته سلامت پروژه‌های قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای استان بهره برداری می‌شود که افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر با ۱۰ میلیارد تومان یکی از آنها است.

وی اضافه کرد: در یکسال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان گلستان از جمله افتتاح ۲ مرکز جراحی قلب در گرگان و گنبدکاووس، راه‌اندازی مرکز تصویربرداری پزشکی با تعرفه دولتی در گنبد، افزایش ۴۰۰ تخت خوابگاهی دانشجویی و پیگیری ساخت ۲ خوابگاه دانشجویی دیگر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان در سال جاری، ساخت خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت و راه اندازی دوباره مرکز آنژیوگرافی در کردکوی انجام شده است.