شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، گفت: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی را به سمت مردمی هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی بعدازظهر شنبه در آئین برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای مرکزی روابط عمومی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: اگر به این باور برسیم که همه در استان از یک خانواده هستیم و در اداره و اجرای امور به یکدیگر کمک و یاری دهیم بی‌شک اهداف به خوبی محقق می‌شود.

وی افزود: از همین رو انتظار می‌رود در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف در چهارمحال و بختیاری روابط عمومی‌ها به کمک یکدیگر بشتابند و بالاتر از وظیفه سازمانی خود عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: سردار شهید سلیمانی الگوی والای مردمی بودن مسئولان در استان است، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان و تمامی فرماندهان دفاع مقدس، مردمی بودن و انجام کار تشکیلاتی با بهره‌گیری از توان همه بخش‌ها است که روابط عمومی‌ها می‌توانند در تبیین این ویژگی‌ها نقش مهمی ایفا کنند.

حسین‌میرزایی عنوان کرد: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی را به سمت مردمی بودن هدایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی از دیگر رسالت‌های خطیر روابط عمومی‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: انتخابات مهمی در اسفندماه سال جاری در پیش است، با اعتمادآفرینی و امیدآفرینی باید زمینه حضور پُرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.