همدان- نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: مشکل واحدهای تولیدی لالجین به ویژه در حوزه مالیات باید بررسی و معافیت‌های مالیاتی برای واحدهای تولیدی صنایع دستی لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح‌الله توسلی در شورای اداری لالجین اظهار کرد: مدیران باید برای آغاز پروژه‌ها پیگیر باشند و درصد پیشرفت داشته باشند تا بتوانیم تحول در منطقه ایجاد کنیم و هر جا هم نیاز به ورود ما بود اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در سفر معاون راهداری کل کشور قریب به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اخذ شد و در سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت، افزود: توفیق خدمتگزاری را باید قدر بدانیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در ادامه به مشکل اوقاف لالجین و کبودراهنگ اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل اوقاف جلسات متعددی در وزارت اقتصاد، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد برگزار شده و پیگیر هستیم بتوانیم موضوع معاوضه زمین در یکی از استان‌ها را داشته باشیم.

توسلی با اشاره به اینکه اگر انشاالله این موضوع حل شود یکی از مشکلات اصلی لالجین رفع خواهد شد، گفت: پیگیری مشکل اوقاف، راه ینگیجه، فاضلاب لالجین و شهرک صنعتی چهار اولویت در دست بررسی است.