بجنورد- عضو تیم ملی کوراش از کاهش فاصله تیم‌های مختلف و سرمایه‌گذاری گسترده کشورهای شرق آسیا بر روی این رشته خبر داد و گفت: رقابت‌های آسیایی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد.

محمد محمدی بریمانلو پس از کسب مدال طلا مسابقات کوراش قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جودو و کوراش با سایر رشته‌های رزمی قابل قیاس نیست و طی سال‌های گذشته کشورها هزینه‌های زیادی را برای این موضوع اختصاص داده‌اند.

عضو تیم ملی کوراش ادامه داد: مسابقات این دوره کوراش بسیار منظم و با سطح فنی بالا برگزار شد و مشخص است کشورهای شرق آسیا برای این رشته برنامه‌ریزی زیادی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فاصله تیم‌ها روز به روز کاهش می‌یابد، افزود: اکنون دیگر در آسیا نیز تنها یک رقیب نداریم.

محمدی بریمانلو با اشاره به اینکه حریفان قدرتمندی را در مسابقات اخیر شکست داده است، گفت: قطعاً قصد خداحافظی از میادین را ندارم و در صورت عدم مصدومیت به ورزش حرفه‌ای ادامه خواهم داد.

وی تصریح کرد: قصد ندارم کمبود امکانات را بهانه کنم و به فعالیت ادامه خواهم داد؛ اما از مسئولان خراسان شمالی می‌خواهم به این رشته مدال‌آور توجه ویژه داشته باشند.

وی تاکید داشت: بارها برای همراهی مسئولان درخواست داده‌ایم اما تاکنون حمایتی دیده نشده است لذا در ماه‌های مانده به مسابقات آسیایی می‌بایست توجه‌ها بیشتر شود.