شهرکرد_مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری گفت: اساتید ارتباط نزدیکی با دانشجویان برقرار کنند تا بتوانند برای رفع مسائل آنان گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نعیمی ظهر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت روز معلم در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: دانشگاه معدن سرمایه‌های اجتماعی و پرورش دهنده دانشجویانی است که سرمایه آینده کشور هستند.

وی افزود: معلمی شغلی که نیازمند شور، نشاط و علاقه است، یک فرد ممکن در زندگی خود دچار ضربات روحی شود و اگر بتوان دانشجویان را در محیط دانشگاه به گونه‌ای پرورش داد که این ضربات را فراموش کند به نسلی با سلامت روانی بالا دست خواهیم یافت.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: تربیت امری است که مهارت و دانش مخصوص نیاز دارد، مسئله مهمی که برخی خانواده‌ها نیز به درستی آن‌ها را نمی‌دانند.

نعیمی عنوان کرد: انتظار می‌رود که اساتید ارتباط نزدیکی با دانشجویان برقرار کنند تا بتوانند در جهت رفع مسائل آنان اقدام مؤثری انجام دهند، همچنین دانشجویانی که دچار برخی مشکلات هستند باید به مراکز تخصصی مشاوره موجود در دانشگاه‌ها ارجاع داده شوند.