کرمانشاه- رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از افزایش ۲۹ درصدی کشفیات سرقت در استان در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ غضبان احمدی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شده در فروردین ماه سال جاری و اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز به همراه دستگیری معتادین متجاهر، ایست و بازرسی مقطعی و استفاده از سایر ظرفیت‌های سازمانی و غیر سازمانی توسط مأمورین کلانتری وپاسگاه‌های انتظامی استان یک هزار و ۱۵۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۷۶۰ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، افزود: در فروردین سال جاری ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۶۷ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت، ۱۲۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، ۴۴۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

احمدی فرد بیان کرد: در این راستا ۱۳۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۲ هزار و ۱۲ معتاد متجاهر هم در استان کرمانشاه جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم می‌زنند برخورد خواهد کرد.