اراک-استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بیمارستان جدید حضرت ولیعصر (عج) یک گام به اتمام نزدیک شده است،گفت: عملیات مشترک انتقال برق به بیمارستان از فاصله یک کیلومتری اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه با اشاره به اینکه بیمارستان جدید حضرت ولیعصر (عج) اراک یک گام نزدیک‌تر به اتمام است، اظهار داشت: عملیات مهم انتقال برق به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) از فاصله یک کیلومتری با حضور جهادی ادارات مرتبط به صورت ضربتی و در کمترین زمان ممکن، اجرا خواهد شد.

استاندار مرکزی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب چندین اکیپ عملیاتی و با استفاده از ماشین‌آلات مخصوص، عملیات حفاری و کابل‌گذاری برای انتقال برق مورد نیاز بیمارستان حضرت ولیعصر از مسیر زمینی و هوایی را در یک عملیات مشترک انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: این مهم با توجه به لزوم سرعت عمل و موقعیت و ترافیک مسیر (طول خیابان امام خمینی اراک) و مخاطرات ناشی از تلاقی با خطوط برق، گاز، آب و مخابرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

مراحل مطالعات احداث بیمارستان جدید حضرت ولی‌عصر (عج) از سال ۱۳۸۳ و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۷ آغاز شد و تکمیل آن جزو مطالبات جدی مردم و از اولویت‌های دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان است و در یک‌سال اخیر روند ساخت آن به صورت چند شیفته، شتاب گرفته است و به زودی بساط آن جمع خواهد شد.