ملارد- امام جمعه صفادشت گفت: دولت در کنار احیای کارخانجات به رفع فقر هم توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی خوبرویان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته صفادشت ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مساله اقتصادی بر رفع آسیب‌های اجتماعی نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌شود نقش خودروی ارزان، مسکن ارزان، بیمه، اشتغال، را در کاهش آسیب‌های اجتماعی نادیده گرفت گفت: هر اندازه که مشکلات اقتصادی کم شود به همان اندازه نسبت جرایم کم می‌شود.

امام جمعه صفادشت عنوان داشت: فقر بستر بسیاری از ناکامی‌ها را فراهم می‌کند و به این معنا نیست که تمام افراد زیر خط فقر، افرادی نابسامان باشند، لذا دولت در کنار احیای کارخانجات توجه به رفع فقر هم داشته باشد.

خوبرویان به سفر رئیس جمهور به سوریه اشاره کرد و عنوان داشت: نفس سفر حجت‌الاسلام رئیسی به سوریه تأیید دیگری بر جبهه استوار مقاومت و تقویت این جبهه بوده است؛ به ویژه آنکه سوریه در خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی بیان داشت: تجلیل فوق العاده مردم سوریه از رئیس جمهور، در حقیقت تجلیل از ملت و تکریم ملت ایران بود و پیوند عمیق و ناگسستنی میان دو ملت را نشان داد، این تجلیل به بیانی تشکر مردم سوریه از حمایت‌های مردم ایران در دوره غربت و مظلومیت آنها بود.