بجنورد_ مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: تاکنون زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای آشخانه و شیروان تعیین تکلیف نشده است.

هادی زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر به عاملیت راه و شهرسازی مأمور به اجرای این طرح است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی به اقدامات انجام شده در این راستا اشاره کرد و گفت: سه شهر در خراسان شمالی با جمعیتی بین ۲۵ تا ۱۰۰ هزار نفر دارد که اجرای طرح‌های مسکن نهضت ملی بر عهده بنیاد مسکن است.

وی شهرستان‌های شیروان، اسفراین و شهر آشخانه را تحت نظر بنیاد مسکن اعلام کرد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن در اسفراین طی فازهای مختلفی در حال اجرا است که از خردادماه تحویل منازل آغاز می‌شود.

زارعی از عدم اجرای عملیات عمرانی در شیروان و آشخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این دو شهر تاکنون تعیین تکلیف نشده است.

وی در انتها از آمادگی اعطای زمین به متقاضیان شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: این زمین‌ها برای متقاضیان استفاده در مدل خود مالکی است اما به دلیل بهره ۲۳ درصدی وام ۳۰۰ میلیونی این طرح تاکنون استقبال قابل توجهی از آن نشده است.