شهرکرد_ معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان خارج از وظیفه قانونی‌اش، با حضور در گشت‌های مشترک با دستگاه‌های دیگر به بحث نظارت ورود کرده تا بازار را کنترل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفری نصب ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال، بختیاری، با اشاره به تغییر مدیریت سازمان تعزیرات حکومتی در استان، اظهار کرد: فلاح‌زاده گزینه جدید تصدی‌گری این پست در سازمان در این استان است.

وی افزود: هدف این است که با تعاملات و هماهنگی‌ها به‌ویژه در تعزیرات و دستگاه‌های متولی بازار، معیشت مردم و مشکلاتی که در بحث اقتصاد ایجاد شده است، رفع شود.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در بحث کنترل بازار همه نگاه‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی است در صورتی که این مجموعه دادرسی محور است.

جعفری عنوان کرد: دستگاه‌های متولی مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان جهاد کشاورزی و قوه قضائیه، ضابط تعزیرات هستند که باید تخلف صنفی شامل گران فروشی، احتکار، قاچاق، بهداشت و… را کشف و ضبط کنند و جهت رسیدگی به تعزیرات ارجاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به این سطح از مسؤولیت خود بسنده نمی‌کند و خارج از وظیفه قانونی‌اش، با حضور در گشت‌های مشترک به بحث نظارت بر بازار ورود کرده تا بازار را کنترل کند.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: در هر مقطعی انجام کارهای اصلاحی و پیشگیرانه آغاز شود می‌توان مشکلات را رفع کرد و نباید منتظر تصمیمات از مرکز باشیم.

جعفری بیان کرد: آمادگی داریم تا با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه استانی وضعیت موجود در بازار را به نحو احسن و مطلوب برسانیم تا آرامش مردم تأمین شود.