همدان- فرماندار رزن به اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان به پروژه کریدور شمالی استان راه رزن به دمق از محل سفر اشاره کرد و گفت: از این میزان، در سال گذشته ۲۹ میلیارد تومان تخصیص داده شد.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان رزن تنها شهرستانی است که در کشور در بحث ماده ۵۶ سال گذشته موفق شد که در رابطه با حوزه کانال و قنوات ۹۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کند؛ اظهار کرد: با این میزان اعتبار در تمام روستاهای شهرستان شاهد اجرای پروژه‌های مختلف کانال، قنوات و بهسازی روستایی هستیم.

وی با بیان اینکه ۵۵ میلیارد تومان در چند ماه گذشته در بحث بهسازی روستاهای شهرستان اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار آب و فاضلاب شهرستان در سه سال اخیر صفر بود که با پیگیری‌های نماینده مردم در دولت سیزدهم اعتبارات در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان شامل ۸ میلیارد اعتبارات ملی و ۸ میلیارد تومان اعتبارات شهرستانی به این حوزه اختصاص داده شد.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری برای تمامی پروژه‌های باقی مانده از سال‌های گذشته و پروژه‌های خاص این شهرستان با پیگیری لازم به جز استخر دانش آموزی با پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصد اعتبار اختصاص دریافت شد، گفت: اختصاص ۳۰۰ میلیارد برای پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن از محل سفر از جمله پروژه‌های خاص این شهرستان بوده که سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان و در سال جاری ۳۵ میلیارد تومان تخصیص داشته و در حال حاضر این پروژه فعال است.

غفاری‌آثار به اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان به پروژه کریدور شمالی استان راه رزن به دمق از محل سفر اشاره کرد و گفت: از این میزان، در سال گذشته ۲۹ میلیارد تومان تخصیص داده شد.