قزوین- استاندار قزوین در مورد حضور بانوان قزوینی در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه اظهار کرد: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران و پس از جشن قهرمانی تیم شمس آذر در لیگ دسته یک اظهار کرد: اتفاقی که امشب در قزوین افتاد نمایانگر توان ورزشی و صنعت استان قزوین است.

وی با بیان اینکه حامی و مالک اصلی تیم شمس اذر خصوصی است، افزود: استان قزوین اقتصاد قابل توجهی در کشور دارد که عمده آن خصوصی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: شمس آذر در دسته یک فوتبال تاریخ سازی کرد و امیدواریم با عزم و اراده ارده‌ای که در تیم و استان ایجاد شده در لیگ برتر شگفتی سازی کرده و جشن‌های بزرگ‌تری را برگزار کنیم.

وی با اشاره به حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه برای تماشای بازی شمس آذر اظهار کرد: در مورد حضور بانوان تابع تصمیمات فیفا و فدراسیون فوتبال هستیم و شرایط را برای اجرای این قوانین مهیا خواهیم کرد.

اعلایی در پایان یادآور شد: همه استان از مدیران تا نمایندگان و بخش صنعت و تولید در کنار مردم حامی تیم شمس اذر هستند و شرایط را برای موفقیت این تیم مهیا خواهند کرد.