چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی اقدامات تروریستی خود علیه فلسطینی‌ها را با خط‌گیری از کاخ سفید انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر برگزار شد با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: از شاخص‌ترین ویژگی‌های عصر امامت ایشان بازتولید علوم الهی بود و تربیت شاگردان زیاد بود که علوم اسلامی را ترویج کردند.

وی بیان کرد: باید سیره معیشتی امام صادق (ع) الگوی سبک معیشتی امروز جامعه ما قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات این روزها را حل کنیم.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به در پیش بودن فصل جابه‌جایی اجاره‌نشین‌ها تصریح کرد: صاحبان منازل و مغازه‌ها در تعیین اجاره بها برای مستاجرین انصاف را رعایت کنید تا خداوند نیز رعایت حال شما را بکند، امروز بخشی از مشکلات معیشتی با مراعات ما در حال دیگران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از جست‌وجو در متون تاریخی می‌توان دو عامل را اصلی‌ترین دلایل انحطاط تمدن اندلس دانست که اختلاف و تفرقه، فساد اخلاقی است.

محمدی گفت: در نگاه رهبر فرزانه انقلاب، نهضت تحریم تنباکو و «حرکت میرزای شیرازی، یک حرکت ذوابعاد و پرمعنا و بسیار پربرکت بوده است.

وی اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی اقدامات تروریستی خود علیه فلسطینی‌ها را با خط‌گیری از کاخ سفید انجام می‌دهد و اینگونه در عصری که ادعای حقوق بشری غربی‌ها گشو جهانیان را کر کرده است به راحتی بدترین جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند.

امام جمعه چهارباغ با بیان اینکه اقدام پارلمان سوئد در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم، متذکر شد: سپاه علاوه بر اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران به شمار می‌رود، بزرگترین نهاد برای مقابله با تروریسم است.