سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ایستگاه سوم خود همچنان میزبان بسیاری از مخاطبان بود و می‌توان گفت روز بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سومین‌روز برگزاری میزبان بسیاری از مخاطبان بود و روز بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت.

اتفاقات سومین روز نمایشگاه در حالی آغاز شد که تقریباً یک ساعت به زمان بازگشایی درها مانده بود و جمعیت بسیار زیادی پشت درب‌ها منتظر بازگشایی بودند.

علی رمضانی قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سومین نشست خبری خود گفت: آمار فروش در بخش مجازی تا ساعت ۱۳ امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت مجموعاً ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که از این میزان ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم ناشران و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سهم کتابفروشان است. همچنین تاکنون ۱۷۸ هزار نسخه کتاب در بخش مجازی نمایشگاه کتاب توسط ناشران و کتابفروشان به فروش رسیده است.

اپراتورهای تلفنی نمایشگاه تا ۲۱ اردیبشهت به ۷ هزار تماس پاسخ دادند که طبق آمار اعلام شده، از ساعت یک دقیقه بامداد به ۶ هزار و ۹۵۹ تماس ورودی و ۵۲۶ تماس خروجی پاسخ داده شد.

سومین‌روز از نمایشگاه شاهد حضور مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازدید سفرا و میهمانان مختلف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

در یک‌جمع‌بندی کوتاه می‌توان گفت بارزترین ویژگی روز سوم نمایشگاه، شلوغی آن بود.