نخست وزیر  تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای خواستار فعالسازی قوانین بین المللی ویژه تحریم  رژیم صهیونیستی و اجازه ندادن به فرار مجرمان از مجازات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار دخالت فوری سازمان ملل برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه و کرانه باختری شد.

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه در بیانیه‌ای خواستار فعالسازی قوانین بین المللی ویژه تحریم رژیم صهیونیستی و اجازه ندادن به فرار مجرمان از مجازات شد.

وی عملیاتی را که نظامیان صهیونیست صبح امروز در اردوگاه بلاطه انجام دادند یک جنایت و ادامه جنایات ضد مردم فلسطین در نوار غزه دانست.

اشتیه همچنین ضمن تسلیت به خانواده‌های قربانیان بلاطه و نوار غزه تأکید کرد: جنایات اسرائیل مردم فلسطین را از ادامه مبارزه برای رسیدن به اهدافش و برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس باز نمی‌دارد.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دو فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس به شهادت رسیدند. براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، ۳ نفر نیز زخمی شدند. این سه نفر از ناحیه گردن، شکم و ران به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند. نظامیان صهیونیست شماری از مقاومان فلسطینی را نیز بازداشت کردند.