گرگان- رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به افزایش روزافزون تعداد خودروها و سختی های ناشی از تردد پرشمار وسایل نقلیه در شهر، گفت: تصمیمات ترافیکی چاره‌ساز مشکلات تردد در شهر گرگان نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر گرزین شامگاه شنبه در صد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهارکرد: طی سالیان اخیر تصمیمات جزیره‌ای و پراکنده‌ای در خصوص ساماندهی وضعیت ترافیک شهر گرگان گرفته شده اما هیچیک از این تصمیمات ثمربخش نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: انتظار داریم با هم افزایی کارشناسان متخصص حوزه پلیس راهور، گره‌های ترافیکی گرگان شناسایی و برای آنها چاره‌اندیشی عاجل شود.

وی گفت: برخی خیابان‌ها و معابر گرگان به صورت مستمر با معضل ترافیک شدید روبرو هستند که این امر نارضایتی مردم را در پی داشته است.

گرزین گفت: تردد موتورسیکلت‌های زباله گرد به یکی از معضلات ناتمام شهر گرگان تبدیل شده که برای پایان دادن به این چالش و بزرگ نیازمند همکاری بیشتری نیروی انتظامی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همچنین بیان کرد: رویکردهای متعددی برای ساماندهی دست فروشان و بارفروشان خودرویی در گرگان اتخاذ شده که در برخی موارد با توفیقاتی موقت همراه بوده است که برای حل نهایی آن باید عزم فرا دستگاهی شکل بگیرد.