همدان- مسئول هیئت نرجسانه همدان گفت: جشن دخترانه «لبخند خدا» ‌ به‌مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری در استان همدان برگزار می‌شود.

محدثه جوان حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تصور از یک دختر به این معنا است که خداوند لبخند زد و دختر را آفرید، دختر یعنی لبخند خداوند، اولویت اصلی برنامه نرجسانه هویت‌بخشی به دختران است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در جامعه ما در زمینه اجرای برنامه‌های پر نشاط و تفریحی برای دختران خلأ وجود دارد و با توجه به استقبال دختران از این برنامه‌های خاص مختص و طبق ذائقه آنها باید وجود داشته باشد، هیئت نرجسانه برنامه‌ای خوب در روز دختر برنامه ریزی کرده است.

مسئول هیئت نرجسانه همدان متذکر شد: جشن دخترانه «لبخند خدا» به‌مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری در استان همدان برگزار می‌شود.

جوان‌حیدری بابیان اینکه این برنامه برای چهارمین سال برگزار می‌شود، افزود: این جشن با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از دختران ۱۲ تا ۲۵ سال همدانی، ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در باشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سخنران این برنامه امیرحسین دریایی، مسئول مؤسسه فرهنگی تبلیغی وارث از مشهد که چهره محبوبی در بین نوجوانان است خواهد بود.

مسئول هیئت نرجسانه همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به آیدی @narjesaneh مراجعه کنند و اعلام حضور کنند.

جوان حیدری در تشریح اهداف این برنامه نیز گفت: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد نشاط بین دختران در روز منسوب به آنها خواهد بود و برنامه‌های شاد این روز شامل مولودی‌خوانی، همخوانی، اجرای خواننده ارزشی، برگزاری مسابقه، نورافشانی و آتش‌بازی در این مراسم است.

وی از برگزاری غرفه محصولات تولیدی عفاف و حجاب در دهه کرامت از تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۰ خردادماه سال جاری هیئت نرجسانه با همکاری آستان قدس در میدان امام (ره) نیز خبر داد.