سنندج- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان از ۳۰ اردیبهشت در سنندج برگزار می شود.

افشین خوشگوار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کردستان از ۳۰ اردیبشهت جاری با حضور هزار و ۸۲۰ فرهنگی در قالب ۱۴۷ تیم در استان آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مسابقات در بخش آقایان از ۳۰ اردیبشهت تا هشتم خرداد و در رشته‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

خوشگوار اعلام کرد: مسابقات در بخش بانوان نیز از هشتم تا ۱۲ خرداد در رشته‌های بسکتبال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز در مجتمع‌های ورزشی آموزش و پرورش سنندج برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و در مجموع ۳۷ درصد فرهنگیان استان در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز مسابقات در سطح شهرستانی در دهه مبارک فجر، هشت هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان در رشته‌های مختلف ورزشی به رقابت پرداختند و از ۳۰ اردیبهشت هم مرحله استانی برگزار می‌شود.