تبریز - معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به همراهی سازمان های مردم نهاد گفت: سمن ها بال و پرهای وزارت ورزش و جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، میر هادی قره سید رومیانی عصر چهارشنبه در جمع سازمان‌های مردم نهاد افزود: ورزش و جوانان خانه سازمان‌های مردم نهاد است و سمن‌ها بال و پرهای این وزارت است و ما باید در کنار هم مشکلات جامعه را حل و فصل کنیم تا جوانان این مرز بوم از خطرات دشمنان دور باشند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان خانه اول ورزشکاران، جوانان و نخبگان است و این را بدانید که ما شما را برای خودمان همکار می‌دانیم و در همه حال در کنار شما جوانان هستیم و نسبت به فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی شما عزیزان نظارت داریم.

وی اظهار کرد: نقطه بسیار مهمی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته است این است که در تأمین فضای ورزشی برای محلات حاشیه نشین کم برخوردار شهرها برنامه‌های زیادی داریم و این کار مطمئناً با همکاری و هماهنگی سمن‌ها با هیأت‌های ورزشی استان میسر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ضمن خوش آمدگی به میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و تبریک روز دختر خاطرنشان کرد: در بحث زلزله شهرستان خوی سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی آذربایجان شرقی مبلغ بالغ بر ۴ و نیم میلیارد تومان به زلزله زدگان کمک شد.

حبیب ستوده نژاد یادآور شد: مشکلاتی در سطح استان آذربایجان شرقی است که به جوانان و ورزشکاران این استان مربوط می‌شود و با حمایت‌های جنابعالی و وزیر محترم ورزش و جوانان این مشکلات را به حداقل خواهیم رساند تا در جامعه کنونی یک قسمت از مشکلات را هم که باشد حل کنیم.

ستوده نژاد به اهمیت وجود سازمان‌های مردم نهاد فعال در استان اشاره کرده و توضیح داد: سمن‌ها معنای واقعی خود را در زمان کرونا به جامعه نشان دادند و با کمک ورزشکاران و قهرمانان مردم را به سوی رعایت بهداشت در جامعه هدایت کردند.

امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این نشست گزارشی از عملکرد فرهنگی و امور جوانان در هفته جوان ارائه داده، و تندیس هفته جوان را با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان به دکتر میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تقدیم کرد.

نشست صمیمی دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان آذربایجان شرقی با میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.