سنندج- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳ هزار و ۸۳۵ نفر در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

جهانگیر الیاسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای مواد ۵، ۱۱و ۲۱ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های عمران، معماری، برق، شهرسازی، نقشه‌برداری، مکانیک و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ از طریق ارکان اجرایی و نظارتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: ۳ هزار و ۸۳۵ نفر شامل ۳ هزار و ۱۳۷ نفر آقا و ۶۹۸ نفرخانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این آزمون در استان کردستان در ۳حوزه شهر سنندج (دانشگاه کردستان)، سقز (دانشگاه علمی کاربردی) و شهر قروه (آموزش و پرورش) برگزار می‌شود.

الیاسی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون‌ها حدود ۲ ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.