شفت- معاون فرماندار شفت بر لزوم توجه به اجرای طرح خودمراقبتی توسط دستگاه ها در این شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی حافظ اموال و تجهیزات دولتی خود در راستای پیشگیری از سرقت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فیض بخش پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی حافظ اموال و تجهیزات دولتی خود در راستای پیشگیری از سرقت هستند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش به عنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اداری قرار گیرد، افزود: هماهنگی و هم پوشانی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اجرایی در کاهش سرقت‌ها مؤثر است.

وی پیشگیری از جرم را یکی از اولویت‌های دستگاه‌های مربوطه دانست و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی حافظ اموال و تجهیزات دولتی خود در راستای پیشگیری از سرقت هستند.

فیض بخش با بیان اینکه امنیت ادارات با خود حفاظتی تأمین می‌شود، اضافه کرد: خود حفاظتی برای هر نهادی عمومی ضروری است و می‌بایست ادارات شهرستان مسئله خود حفاظتی را جدی گرفته و تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: افرادی که اخلال و نظم در امنیت و آسایش مردم را تحت هر شرایطی برهم بزنند، دستگاه قضا، قطعاً با آنان در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

گفتنی است؛ ارتقا سطح آگاهی عمومی، خود مراقبتی مردم از اموال و مناسب سازی منازل و تشدید گشت‌های نیروی انتظامی برای پیشگیری از سرقت از جمله راهکارهای ارائه شده ستاد پیشگیری از جرم شهرستان در این جلسه بود.